assets/img/faq_1.svg

Par aizņemšanos

Vai varu aizņemties no 18 gadu vecuma?
Nē, jo Vivus.lv izsniedz aizdevumus tikai Latvijas Republikas iedzīvotājam vecumā no 20 līdz 75 gadiem.
Vai nepilsonis var saņemt aizdevumu?
Jā, bet viņam ir jābūt pastāvīgam Latvijas Republikas iedzīvotājam vecumā no 20 līdz 75 gadiem, kuram ir piešķirts Latvijas personas kods un kuram nav kavētu maksājumu vai parādsaistības.
Kas ir nepieciešams, lai es saņemtu aizdevumu?
Lai saņemtu aizdevumu internetā, nepieciešams derīgs mobilā telefona numurs, e-pasts un bankas konts. Savukārt, lai saņemtu aizdevumu Latvijas pasta filiālē, nepieciešams derīgs mobilā telefona numurs un personas apliecinošs dokuments (pase vai ID karte). Tev ir jābūt pastāvīgam Latvijas Republikas iedzīvotājam vecumā no 20 līdz 75 gadiem bez kavētiem maksājumiem vai parādsaistībām.
Vai ir nepieciešami ienākumu apliecinoši dokumenti, lai saņemtu aizdevumu?
Nepieciešamības gadījumā mēs lūgsim Tev iesniegt dokumentus, kas apliecina ienākumus.
Cik ātri es varu saņemt aizdevumu?
Aizdevuma pārskaitījums vienas bankas ietvaros tiek veikts 5 minūšu laikā. Starpbanku pārskaitījumi tiek izpildīti 1 darba dienas laikā – ja pieteikums tiek apstiprināts darba dienā līdz plkst. 16:00, tad pārskaitījums tiek saņemts tajā pašā dienā, ja pēc plkst. 16:00 vai brīvdienās - nākamajā darba dienā.
Cik lielu summu es varu aizņemties?
Kredītlimits tiek noteikts katram Vivus.lv klientam individuāli. Lai uzzinātu savu kredītlimitu, Tev ir jāreģistrējas vai jāieiet savā profilā, ja esi jau reģistrējies.
Kas ir kredītlimits?
Kredītlimits ir maksimālā summa, kuru Tu vari aizņemties.
Kā es varu palielināt savu kredītlimitu?
Lai palielinātu kredītlimitu, Tev ir jānoformē aizdevums un laicīgi tas jāatmaksā. Kad atmaksāsi aizdevumu, mēs izvērtēsim iespēju palielināt Tavu kredītlimitu.
Kāpēc man nepiešķīra aizdevumu?

Biežākie iespējamie atteikuma iemesli:

  • Iespējams, atrašanās parādvēstures datubāzē dēļ kavēta komunālo, telekomunikāciju vai citu pakalpojumu maksājuma;
  • Iespējams, kavēta rēķina apmaksa pie 4finance Grupas uzņēmumiem;
  • Iespējams, kavēta rēķina apmaksa pie citiem banku vai nebanku kredītdevējiem.

Ja uz doto brīdi Jums nav nenokārtotu parādsaistību, iespējams, atteikuma iemesls ir uzņēmuma kredītpolitika. Kad Jūsu finansiālā situācija būs uzlabojusies, labprāt izskatīsim Jūsu kredīta pieteikumu atkārtoti.

assets/img/faq_2.svg

Par aizdevuma atmaksu

Kā atmaksāt aizdevumu?
Tev ir jāveic visi ikmēneša maksājumi saskaņā ar aizdevuma grafiku. Nepieciešamā informācija maksājumu veikšanai ir atrodama Vivus.lv lietotāja profilā.
Kas jānorāda maksājuma mērķī, veicot rēķina apmaksu vai pagarināšanu?
Maksājuma mērķī ieraksti: "Rēķina Nr. XXXXXXX atmaksa" vai "Rēķina Nr. XXXXXXX pagarināšana", kur XXXXXXX vietā ieraksti rēķina numuru.
Ko darīt, ja man šomēnes nav naudas rēķina apmaksai?
Tev ir iespēja atlikt maksājumu par 1 mēnesi. Lai pagarinātu rēķina apmaksas termiņu, Tev ir jāpārskaita pagarināšanas maksa uz Vivus.lv norēķinu kontu. Pagarināšanas maksas apmēru vari apskatīt savā lietotāja profilā.
Veicot maksājumu, maksājuma mērķī norādi "Rēķina Nr. XXXXXXX, pagarināšana", kur XXXXXXX vietā ieraksti rēķina numuru.
Ko darīt, ja neesmu saņēmis rēķinu?
Ja neesi saņēmis rēķinu, sadaļā "Profils" pārbaudi, vai esi norādījis korektu e-pasta adresi. Atceries, ka aktuālais rēķins un aizdevuma atmaksas grafiks ir pieejams Tavā lietotāja profilā.
Es varu apmaksāt vai pagarināt termiņu Latvijas Pasts nodaļās?
Jā, uzrādot Vivus.lv izdrukāto rēķinu. Aktuālo rēķinu iespējams apskatīt lietotāja profilā.
Kā es varu atmaksāt aizdevumu pirms termiņa?
Lai atmaksātu aizdevumu pirms termiņa, Tev ir jāpārskaita aizdevuma atlikums uz Vivus.lv kontu. Aizdevuma atlikuma apmēru vari apskatīties savā Vivus.lv profilā. Veicot maksājumu pirmstermiņa atmaksai, maksājuma mērķī noteikti norādi “Rēķina Nr. XXXXXXX pilnīga atmaksa”.
Vai ir kāda papildus maksa par pirmstermiņa aizdevuma atmaksu?
Nē, tieši otrādi – Tev būs jāsamaksā mazāk, jo netiks aprēķināti procenti par atlikušo aizdevuma periodu.
assets/img/faq_3.svg

Citi jautājumi

Ko darīt, ja es aizmirsu lietotāja profila paroli?
Lai atjaunotu savu lietotāja profila paroli, spiediet ŠEIT.
Ko darīt, ja es aizmirsu savu reģistrēto e-pastu?
Izvēlies sev ērtāko veidu, kā atgūt reģistrēto e-pastu:
  • Ienāc lietotāja profilā izmantojot savu personas kodu un dodies uz sadaļu "Profils – Mani dati", lai apskatītu savu reģistrēto e-pasta adresi.
  • vai
  • Veic 0.01 EUR pārskaitījumu no savas bankas konta uz Vivus.lv kontu, maksājuma mērķī norādot iemeslu un jauno e-pasta adresi. Maksājuma mērķa piemērs: "E-pasta maiņa, janis.berzins@epasts.lv"
Kā mainīt bankas kontu, e-pasta adresi vai telefona numuru?
  • Bankas konta numuru var nomainīt, pārskaitot 0.01 EUR no cita savas bankas konta uz Vivus.lv kontu, maksājuma mērķī norādot šādu informāciju: "Konta maiņa, Tel. Nr. XXXXXXXX".
  • E-pasta adresi var nomainīt savā lietotāja profilā, sadaļā "Profils", kas atrodas augšējā labajā stūrī.
  • Telefona numuru var nomainīt savā lietotāja profilā, sadaļā "Profils", kas atrodas augšējā labajā stūrī.
    Kāpēc es saņemu jaunumus un piedāvājumus no Vivus.lv savā e-pastā?
    Tu saņem aktuālos piedāvājumus no Vivus.lv, jo savā lietotāja profilā esi piekritis jaunumu saņemšanai.
    Kāda ir aizdevuma procentu likme?
    Aizdevuma procentu likme tiek aprēķināta katram aizdevumam individuāli.
    Vivus.lv darbību regulējošie akti
    • 2016. gada 25. oktobra Ministru Kabineta noteikumi Nr.691 "Noteikumi par patērētāja kreditēšanu"
    • 2014. gada 21. oktobra Ministru Kabineta noteikumi Nr.648 "Noteikumi par distances līgumu par finanšu pakalpojumu sniegšanu"
    • 1999. gada 18. marta likums "Patērētāju tiesību aizsardzības likums"
    • 1937. gada 28. janvāra likums 1937. gada 28. janvāra likums "Civillikums"

    Vivus.lv mājaslapā esošā informācija ir derīga līdz katras darba dienas beigām, plkst. 23:00.
    Neatradi meklēto atbildi?
    Mūsu klientu apkalpošanas komanda var Tev palīdzēt!
    Izmantojot mūsu mājaslapu, Tu piekrīti sīkdatņu izmantošanasnoteikumiem.