Mēs ar prieku varam paziņot, ka "Komplimentu mēneša" ietvaros, kas norisinājās š.g. aprīļa mēnesī, klientu balsojumā iegūtās atbildes apliecina – Vivus.lv klienti ir ļoti apmierināti ar mūsu sniegtajiem pakalpojumiem.
Balsojumā iegūtās atbildes parāda, ka kopumā pakalpojuma nodrošināšanas līmeni vērtē pozitīvi un tas novērtēts augstu. 4 no 5 patērētājiem, kas izmantojuši Vivus.lv atzīst, ka ieteiktu to saviem tuviniekiem vai draugiem.
Klienti īpaši izceļ mūsu draudzīgo attieksmi, konsultantu atsaucību un pieejamību, kas finanšu sektorā ir ļoti svarīgi faktori. Šīs kompetences ļauj Vivus.lv nodrošināt kvalitatīvu un uzticamu atbalstu katram klientam, kas izvēlas mūsu pakalpojumus.
Paldies visiem par pozitīvajām atsauksmēm!
Par "Komplimentu mēnesi"
Laba servisa iniciatīvas “Komplimentu mēnesis” šogad norisinājās otro reizi, tā turpinot pagājušajā gadā iesākto mērķi, dot iespēju ikvienam patērētajam dalīties ar atgriezenisko saiti par ikdienā izmantotā pakalpojuma sniedzēja servisa kvalitāti.
Katrs pakalpojuma saņēmējs varēja novērtēt pakalpojuma sniegto kvalitāti, kā arī apkalpojošo personālu, pakalpojuma sniedzēja zināšanām, komunikācijas prasmēm, spēju atrisināt problēmsituācijām un citām nemazāk svarīgām lietām, ar kurām nākas saskarties saņemot pakalpojumu.
Mēs ar prieku varam paziņot, ka "Komplimentu mēneša" ietvaros, kas norisinājās š.g. aprīļa mēnesī, klientu balsojumā iegūtās atbildes apliecina – Vivus.lv klienti ir ļoti apmierināti ar mūsu sniegtajiem pakalpojumiem.
Balsojumā iegūtās atbildes parāda, ka kopumā pakalpojuma nodrošināšanas līmeni vērtē pozitīvi un tas novērtēts augstu. 4 no 5 patērētājiem, kas izmantojuši Vivus.lv atzīst, ka ieteiktu to saviem tuviniekiem vai draugiem.
Klienti īpaši izceļ mūsu draudzīgo attieksmi, konsultantu atsaucību un pieejamību, kas finanšu sektorā ir ļoti svarīgi faktori. Šīs kompetences ļauj Vivus.lv nodrošināt kvalitatīvu un uzticamu atbalstu katram klientam, kas izvēlas mūsu pakalpojumus.
Paldies visiem par pozitīvajām atsauksmēm!
Par "Komplimentu mēnesi"
Laba servisa iniciatīvas “Komplimentu mēnesis” šogad norisinājās otro reizi, tā turpinot pagājušajā gadā iesākto mērķi, dot iespēju ikvienam patērētajam dalīties ar atgriezenisko saiti par ikdienā izmantotā pakalpojuma sniedzēja servisa kvalitāti.
Katrs pakalpojuma saņēmējs varēja novērtēt pakalpojuma sniegto kvalitāti, kā arī apkalpojošo personālu, pakalpojuma sniedzēja zināšanām, komunikācijas prasmēm, spēju atrisināt problēmsituācijām un citām nemazāk svarīgām lietām, ar kurām nākas saskarties saņemot pakalpojumu.