Informatīvs paziņojums

На Русском >>

Situācija valstī aktualizējusi jautājumus par turpmāko aizdevumu saņemšanas kārtību un atmaksas iespējām.

Vēlamies informēt, AS “4finance”, rūpējoties par savu darbinieku drošību, kopš 16. marta visas uzņēmuma darbības veic mājas apstākļos. Darbinieki turpina apkalpot kompānijas zīmolu klientus nemainīgā apmērā un ierastajā ātrumā, bez darba laika izmaiņām.

Kā rīkoties, ja saistībā ar COVID-19 radušās grūtības veikt aizdevuma atmaksu?

AS “4finance” tiem Vivus.lv klientiem, kuriem kopš ārkārtējā stāvokļa pasludināšanas vairs nav iespēju izpildīt savas kredītsaistības, piedāvā pārcelt maksājuma datumu par 1 mēnesi. Maksājuma atlikšana paredz aizdevuma termiņa izmaiņas, kas nozīmē, ka nākotnē ikmēneša maksājuma summa nepalielināsies.

Katra situācija tiks izvērtēta individuāli un kopīgi vienosimies par Jums piemērotāko risinājumu.

Lai izskatītu iespēju par maksājuma pārcelšanu, aicinām personīgi sazināties ar klientu apkalpošanas speciālistiem, zvanot pa tālruni 67 439 777.

Vienlaikus, lūdzam Jūs ievērot piesardzības pasākumus un rūpēties par savu veselību.

Jūsu Vivus.lv